Uporabljamo piškotke, da naredimo vašo izkušnjo boljšo. V skladu z novo direktivo o e-zasebnosti, vas moramo vprašati za soglasje o nastavitvi piškotkov. Izvedite več.
Uporabljamo piškotke, da naredimo vašo izkušnjo boljšo. V skladu z novo direktivo o e-zasebnosti, vas moramo vprašati za soglasje o nastavitvi piškotkov. Izvedite več.
Cene v spletni trgovini veljajo izključno za spletno trgovino in se lahko razlikujejo od cen v naši maloprodajni trgovini. Pridružujemo si spremembo cen, brez predhodne najave. Dopuščamo možnost nenamerne človeške napake.
Z 22.2.2018 smo znižali mejo za brezplačno pošiljanje iz 99,99 € na 49,99 €. Stroške pošiljanja po novem prištevamo k kupnini in so razvidni iz računa oz. ponudbe.
Pošiljke pošiljamo s Pošto Slovenije in GLS (cene vsebujejo 20% DDV):
Vrednost naročila do 49,99 €: 4,90 €
Vrednost naročila od nad 50,00 €: brezplačno
Primer:
Vrednost naročila znaša 45,00 €.
Prištejemo poštnino 4,90 €.
Za plačilo: 49,90 €
GLS:
S 1.1.2012 smo uvedli možnost sledenja pošiljk pri dostavi s službo GLS. Ob zaključku naročila, Vam na Vaš e-naslov sporočimo številko paketa, katerega pošiljanje lahko spremljate na www.gls-slovenia.com.
Tako ste vedno na tekočem s potekom dostave. V kolikor Vas ni doma, lahko po novem Vaš paket prevzamete tudi v najbližjem t.i. “Parcel Shop-u”, kjer Vas pošiljka počaka. Seznam poslovalnic najdete tukaj.
Potrebno je izbrati način plačila. Na voljo imate več načinov:
Plačilo ob prevzemu v BIKE CENTRU
Za plačilo spletnega naročila ob prevzemu v naših maloprodajnih poslovalnicah sprejemamo izključno gotovino oz. plačilo po predračunu.
V kolikor stranka ne more plačati z gotovino, sprejemamo tudi kreditne kartice, vendar k znesku prištejemo stroške provizije, oz. odštejemo popust v procentih:
Gotovinsko plačilo ob dostavi Pošte Slovenije
Plačilo z gotovino se opravi ob prevzemu blaga, ki ga dostavi Pošta Slovenije. Plačati morate celoten znesek. Stranka plača Pošti Slovenije tudi provizijo (glej tabelo).
Vrednost pošiljke | Provizija Pošte Slovenije |
do 98,00 € | 1,05 € |
od 98,00 do 501,00 € | 1,07% od kupnine |
nad 501,00 € | 5,36 € |
Predračun
Na podlagi vašega naročila, v najkrajšem možnem času prejmete predračun. Tako se izognete plačilu provizije Pošti Slovenije. O plačilu nas obvezno obvestite preko elektronske pošte ([email protected]) saj so vsi predračuni do potrditve plačila zgolj informativne narave.
Plačilo na obroke – Leanpay
V sodelovanju z Leanpay nudimo obročno odplačevanje. Pogoje uporabe si preberite tukaj.
Za izdelke na zalogi je dobava blaga 3-7 delovnih dni po prejetem naročilu. Za izdelke, ki jih nimamo na zalogi je dobavni rok do 10 dni po prejetem naročilu. V primeru daljšega dobavnega roka vas bomo o dobavnem roku obvestili po elektronski pošti.
Kupec ima pravico, da nas v 14 dneh po prejemu blaga pisno obvesti o odstopu od pogodbe in sicer na e-naslov: [email protected]. Prav tako priloži tudi kopijo računa.Podjetje (prodajalec) nosi odgovornost za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo v dveh letih od prevzema blaga v skladu z določbami ZVPot. Pravica do odstopa od pogodbe: Skladno s 43. čl. Zakona o varstvu potrošnikov ima kupec pravico do odstopa od pogodbe v 14 dneh, ne da bi navedel razlog za svojo odločitev. Šteje se, da je sporočilo pravočasno, če je pošiljka oddana v roku. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga. Slednjega mora kupec nepoškodovanega vrniti podjetju najkasneje v štirinajstih dneh po sporočilu o odstopu. Reklamacije sprejemamo izključno ob predložitvi reklamiranega blaga in računa.
Ob vračilu morajo biti izdelki nerabljeni, nepoškodovani, količinsko nespremenjeni in v originalni embalaži. Vračilu je potrebno priložiti kopijo original računa. Kupec mora blago vrniti po pisnem sporočilu na naslov: ARCADIA SPORT D.O.O., Erjavčeva ulica 5, SI-2000 Maribor. Stroške vračila blaga krije kupec, razen v primeru upravičene reklamacije (poškodba izdelka,…)
Prodajalec se obvezuje, da bo vračilo kupnine iz naslova od nakupa izvedel v 14 dneh od prejema obvestila o odstopu od pogodbe. Obrazec za odstop od pogodbe izdelkov je na voljo tukaj.
Artikle, ki jih zaradi njihove narave ni mogoče vrniti po pošti, po naročilu prodajalca pobere dostavna služba, ki jo določi prodajalec. Stroške vračila artiklov krije kupec.
Za vse artikle velja garancija po pogojih proizvajalca in sicer najmanj 12 mesecev. Potrošni material (verige, zavorne obloge …) nima garancije.
Proizvajalec jamči, da bo izdelek brezhibno služil svojemu namenu, če se boste ravnali po danih navodilih. Garancijo uveljavljate neposredno pri uvozniku oz. na pooblaščenem servisu. Proizvajalec jamči, da bo na svoje stroške odpravil pomanjkljivosti oziroma napake na izdelku. Če reklamacijo uveljavljate v trgovini, kjer ste izdelek kupili, ga morate obvezno dostaviti v primerni embalaži skupaj z garancijskim listom in računom. Rok za odpravo napak v garancijski dobi je 45 dni od dneva prejema reklamacije. Garancijski rok začne teči z dnem nakupa izdelka.
Garancija ne velja, če se ugotovi da je kupec z izdelkom ravnal nepravilno ali malomarno, če je okvara posledica višje sile (strela) ali mehanske poškodbe s strani kupca. Garancija ne velja, če kupec ne predloži pravilno izpolnjenega garancijskega lista oziroma računa za izdelke, za katere se ne izdaja specifičnega garancijskega lista.
Če ste kupili izdelek direktno pri našem podjetju, na izdelku se je pojavila napaka in izdelek je v garancijskem roku, imate možnost izdelek reklamirati. Kopirajte si reklamacijski obrazec in ga v celoti izpolnite. Priložite ga k reklamiranemu izdelku in skupaj pošljite na naš naslov. Reklamacija bo rešena v zakonskem roku.
Kupec je dolžan pri prevzemu pošiljke praviloma pregledati njeno vsebino. V primeru poškodb pošiljke je kupec dolžan celotno pošiljko (paket, zaščitna embalaža, izdelki) prinesti na lokalno pošto Slovenije in skupaj s poštnim delavcem sestaviti uradni zapisnik o poškodbi pošiljke. Kupec bo odstopil pošiljko, ki bo skupaj z uradnim zapisnikom na stroške pošte poslana na naslov Pošte Slovenije, 2000 Maribor. Po prejemu poškodovane pošiljke bo Pošta Slovenije obvestila prodajalca, ki bo v najkrajšem roku poslal kupcu nov izdelek oz. pošiljko.
Prodajalec nosi odgovornosti za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo v dveh letih od prevzema blaga, v skladu z ZVPOT. Potrošnik lahko uveljavlja pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda. Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena. Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve. Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napak, ima pravico od prodajalca zahtevati, da: odpravi napako na blagu ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali vrne plačani znesek.V vsakem primeru ima potrošnik tudi pravico, da od prodajalca zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza izdelkov, ki nastanejo zaradi izpolnitve iz prejšnjega odstavka tega člena. Pravice potrošnika iz prvega odstavka ugasnejo s potekom dveh let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca.
Prodajalec ne nosi odgovornosti za morebitno škodo, nastalo zaradi nepravilne oz. malomarne uporabe prodajalčevih izdelkov.
Pri nakupu veljajo cene v trenutku oddaje naročila. Vse cene vključujejo DDV. Cene se lahko spremenijo brez predhodnega obvestila. Cene veljajo le za nakupe v www.bike-center.si elektronski trgovini in se lahko razlikujejo od rednih cen ARCADIA SPORT D.O.O.. Slike so lahko samo simbolične in ne odražajo vedno v celoti dejanskega stanja. Dopuščamo možnost nenamerne človeške napake pri vnosu podatkov.
Posebne cene veljajo izključno pri plačilu z gotovino! BA (Maestro) in podobne kartice NISO gotovina! V primeru posebnih cen se popusti ne seštevajo, saj posebna cene že vsebuje maksimalen popust!
Zaloga se dnevno osvežuje in predstavlja zalogo v naših maloprodajnih trgovinah. Iz prikaza ni razvidno v kateri trgovini se blago dejansko nahaja, ampak zgolj dobavljivost. Dopuščamo morebitne napake in za njih ne odgovarjamo!
* Izbrane izdelke si lahko kadarkoli ogledate, če kliknete na simbol košarice, ki se nahaja v zgornji menijski vrstici.
Sklenjeno pogodbo hrani ponudnik, kupcu je ob dobavi blaga priložen račun. Sklenjene pogodbe/računi se hranijo v skladu s pravilnikom in so kupcem dosegljive v primeru posredovane zahteve.
Evidence strank hrani ARCADIA SPORT D.O.O. in se ne posredujejo tretjim osebam. ARCADIA SPORT D.O.O. jih lahko uporabi za obveščanje svojih strank o akcijah in podobno. Stranke se lahko kadarkoli odjavijo iz liste za obveščanje.
Naše podjetje razume svoje poslanstvo, kot poskus približati se najvišjim možnim standardom pri delu s strankami. Verjamemo v moč dogovora in sporazumnih odločitev. Še posebej smo pozorni na reklamacije, ki jih rešujemo hitro in v sodelovanju s stranko. V strankah vidimo predvsem ljudi, ki si z našimi izdelki želijo oplemenititi življenje, zato se trudimo, da je naša ponudba čim kakovostnejša.
Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik mora v 5 delovnih dneh potrditi, da je prejel pritožbo in kupca obveščati, o poteku postopka. Ponudnik si bo prizadeval po svojih najboljših močeh vse spore rešiti sporazumno.
Izvensodno reševanje potrošniških sporov
Skladno z zakonskimi normativi ARCADIA SPORT D.O.O., ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.
Skladno z uredbo (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES. ARCADIA SPORT D.O.O., objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom tukaj: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL.